Yazmalı mı yazmamalı mı?

Sanırım miskinliği bırakıp saksıyı ve bileği çalıştırmanın vakti geldi. Şöyle bir baktım da bloğu açalı altı ay olmuş. Tamam yaz rehavetidir dedik geçtik ama süresiz tatilde olduğum ve tembellik hakkımın sınırlarını zorladığım şu günlerde, boşluktan da olsa gerek, aklıma süpersonik fikirler gelmeye başladı. Eh, bunları yazmalı mı yazmamalı mı diye düşünürken kendimi bir anda burada buldum.
Evet, ikinci bloğumu yazabilmenin verdiği gururla, aynı zamanda yazamıyor olmanın da verdiği iç sıkıntısıyla, diyorum ki burada ne dersem boş. Bana inanan benim gibi olsun. Benden söylemesi.
Üç ay sonra, üçüncü blogda görüşmek üzere. :)
Şaka.

Bir Cevap Yazın

