Kediş Blogu Ele Geçirmek Üzere

Kediş beni yolda karşılıyor habire. Deli midir nedir, hep benden medet umuyor. Dışarı atmışlar yine geçen gün, beni görünce yolda baktı şöyle bir uzaktan, “Kediş!” dedim yanıma geldi. Bir iki sevdim şımardı hemen; yerlerde debeleniyor görseniz… Merdivenlerden çıkarken de ayağı takıldı basamağa, nasıl heyecan yaptı, nasıl. Aklı sıra benden önce kapıya dayanıp hemen içeri kaçacak. Yaptı da. Eh, her zamanki hali. Biz onu öyle seviyoruz zaten.
Düşündüm de, meçhul okuyucularıma kedişin maceralarını anlatmaya devam edeceksem, aslında blogun adını Evren Öyküleri değil Kediş Öyküleri koymalıymışım. Hımm, yok olmaz. Kediş’te anlatacak öykü çok tabi ama burayı ele geçirmesine de izin veremem.
Bir dahaki sefere de Syd’den bahsederim. Syd kim mi? Çok yakında…

Bir Cevap Yazın

