İtiraf Ediyorum…

Merakımı yenemedim. Evet, itiraf ediyorum. Belki kısmen yani şöyle böyle ama tamamen değil. Merakımın kapsamı konusunda tahmin yürütmek bana bile güç geliyor. Pek de öyle kesin bir yanıtı yok gibi. Tabi bir şeyler söylenebilir ama…
Olayların da bağlı oldukları, daha doğrusu bağımlı oldukları insanlar gibi ama onlardan bağımsız bir iradeleri olduğuna inanıyorum. Hani olur ya, bazen her şey bizim irademiz dışında gelişiyormuş gibi gelir. İşte o zaman yönetmek ya da ne olduğunu anlamaya çalışmak için kurgulamak yerine kendi haline bırakmak daha iyi gibi sanki. Bilmem, bana öyle geliyor.
Merak ettiğim ve merakını tetiklediğim şey de kendi yanıtını bulacak. Şimdi şarj olma zamanı. Ne geveliyorsam ben de gecenin bu saati.

Bir Cevap Yazın

