Kedi

Kediler bana göre eşsiz yaratıklar. Kendilerini her yere yakıştırabilme yetenekleri var. En hoşuma giden de mağaza vitrinlerinde takılanlar. Bir de sahaf dükkanlarında kitapların üzerinde uyuyanlar var ki hiç lafım yok onlara. Nefis… Eğitilmemiş olanları makbul, ki pek de fırsat vermez eğitilmeye. Demek istediğim şartlanmamış, koşullanmamış, huyu suyu, yaradılışı neyse öyle, bildiğin kedi yani.
Kedi olmak istiyorum demiştim daha önce. Evet hala istiyorum. Kedi gibi teklifsiz, hesapsız, sadece gelip kucağına kıvrılıp mırmırlanma hakkımı kullanmak istiyorum. Azıcık okşanıp, kaşınıp sonra yoluma gitmek… Aynı kedi gibi, bir şey borçlu olmadan, sıkılmadan, utanmadan biraz sevgi alıp vermek. Hesapsız…
4 comments on “Kedi

  1. ümit dedi ki:

    benim de kedi olmak istediğim çok zamanlar olmuştur; dertsiz, tasasız..

  2. begonvilliev dedi ki:

    Yıllardır gelip hayatımın orta yerine kuruldular. Keyifle, bazen de kavga dövüş geçinip gidiyoruz ama sokaktakilerin çileleri gerçekten üzüyor beni..

Bir Cevap Yazın

