Hepsi Bu

Şifreli yazılarımdan bir tane daha:

Bunlar beynimi kemirip dururken, onun için düşündüğüm sürpriz, çıplak öğle yemeği gibiydi. Direkleri mi yoksa içindeki gücü müydü hapseden beni? Ufuktaki bulutlar arkalarında neyi saklıyordu? İçimde beliren korku ve tutkuyla güneşi bile görmez oldum ve sonsuz yolculuğuma başladım. Hepsi kaybolmaya başladı sonunda bu sonsuzluk içinde. Hepsi mi ikisi mi bilemedim. İki tekne tüm ufku kaplamıştı ve mürettebat tamamen yokolmuştu. Zihnim bu yanılsamaları kaldıramazdı. Bir kadın geziniyordu teknenin birinde ve tüm ufuk izliyordu onun güzelliğini. Bilmiyorlardı kadının cansız, güvertede yattığını. Tüm yoldaşı ile sonsuzdaydı şimdi.

2 comments on “Hepsi Bu

  1. ümit dedi ki:

    bu şifreli yazılar sanki, kimsenin okumasını istemediğin ama yazmak zorunda da hissettiğin şeyler.. bende de var.

    • peacefulmarvin dedi ki:

      pek öyle değil aslında, en azından şimdiye kadar yazdıklarım. bu metinlerin içinde alıntılanmış başka bir metin ya da şiirler gizli ve belli bi kurala göre yazılmış. tabi gizli olan metin tamamen bana ait ve senin kastettiğin tarzda da olabilir, gizli mesajlar falan :)

Bir Cevap Yazın

