Kınalıada’nın Dört Delikanlısına…

Acıkıyorum, yemek yiyorum,

Susuyorum,

Çişim geliyor.

Gülüyorum, ağlıyorum.

Karnım ağrıyor.

Başım, dişim ağrıyor.

Uyuyorum, uyanıyorum.

Her uyandığımda bakıyorum bir gün doğmuş,

Güneş bana bakıyor.

Gece oluyor, ışık tepemde yükseliyor,

Ay bana gülüyor.

Aynaya bakıyorum, bir yüz.

Gözüm, kaşım, ağzım, burnum, kulağım…

Yerli yerinde her şey.

Bu dünyaya ait.

Bu hayata…

Yani şimdi yaşamak bu mu demek oluyor?

Bu gördüğüm beden benim mi

Yoksa o zaten ben miyim?

Ya da dedikleri gibi emanet mi?

Buraya ait yalnız, bu hayata ait.

O buraya ait ama ben değilim.

Çünkü içine sığamıyorum bazen.

Öyleyse eğer bir gün onu kendi yurduna bırakır da

Gidersem alıp başımı,

Kimse kınamasın beni.

Onu ardımda nasıl bıraktığıma bakmayın.

Siz beni ben diye bilesiniz diye bir suretti o.

Her gün kim bilir başından neler geçiyor.

Neler atlatıyor da kimse gelip anlatmıyor.

Başımızdan geçip gidenler değil de

En son başımıza gelen konuşuluyor.

Halbu ki ne kadar şanslıyız o ana kadar.

Ne oldu peki artık?

Güneş yine doğuyor, ay hala yükseliyor.

Ama sana bakmıyorlar.

Su benim içtiğim su, yıkandığım su.

Seninki hangisi?

Ben şimdi uyuyup, sabah yeni doğan güneşe bakacağım.

Ya sen ne yapacaksın?

Ben ilk yaz karpuzunu yedim demin.

Sen bu yıl siftah yaptın mı?

Kim bilir daha nice nice şeyler…

Yine de sen sen ol

Bırak bu inadı.

Martılar getirmesin haberini.

Sen kendin çık gel.

Benim dediğime de bakma.

Öyle her aklına estiğinde alıp başını gitme.

Bu dünyanın gözüyle görülecek çok şey var daha.

Sana söylüyorum, sana, sana ve sana.

Bu meret hep zamansızdır zaten.

Beklenen de beklenmeyen de.

Ama bu senin yaptığın

Hepten zamansız, hepten saçma, lüzumsuz.

Çek demiri devam et yola.

Kapılma Sirenler‘in sesine.

Bırak Küçük Deniz Kızı kendi krallığında yaşasın.

Sen dön kendi krallığına.

 

Özgün içerik: D48B98C73F71F177FEFF8A8258B1B52CBCDF7484

2 comments on “Kınalıada’nın Dört Delikanlısına…

  1. […] Temmuz 2010 in ada, herşey | Tags: cenaze, düğün, kınalıada 1 Nikah, 4 cenaze… Her birinde çelenkler, çiçekler, gözyaşları; kah mutluluk, kah keder… Düğün […]

  2. […] Onlar huzur içinde olacak. […]

Bir Cevap Yazın

