Kısır Döngü

Açılmaya çalışılan konum hiç bir zaman sonlanmayacak bir yönlendirme döngüsüne girdi.”

İnternette bir sayfaya gitmeye çalışırken defalarca karşılaştığım uyarı: Yönlendirme başarısız.

Ve ardından yukarıdaki ifade devam ediyor. Birdenbire bu uyarıyla karşılaşınca “aman n’oluyoruz?” dedim. Daha önce bir çok kez buna benzer uyarılarda bulunmuştu internet bana. Ama böylesini ne gördüm ne de duydum bu güne kadar. Şaka mı yapıyorlar dedim kendi kendime. Biri ya da bir şey beni uyarmaya mı çalışıyordu? Sanki hiç yapmazmışım gibi hayatımı sorgulamam gerektiğini falan mı hatırlatıyordu bana? Gerçekten de ilerlemeye çalıştığım yolda hiç bir zaman sonlanmayacak bir yönlendirme döngüsüne girmiş olabilir miydim? Nedir bu? Ne oluyor bana? Kim bu?

Alemsin be internet!

2 comments on “Kısır Döngü

  1. peacefulmarvin dedi ki:

    Hakkaten yok artık! Başka bir şey diyemiyorum… :)

Bir Cevap Yazın

