Yalnızlığa Dair Büyük Laflar Edesim Var

Yalnızlığa dair ettiğim büyük lafları silip, unutup, unutturup

Yalnızlığa dair daha da büyük laflar edesim var.

Böyle süsleye süsleye

Acıta acıta..

Yalnızlığa sil baştan başlamak

Önceki yalnızlıklarımı boş verip,

Yeni bir yalnızlık başlatmak

Sonra içini doldurmak.

Biraz bunaltı, biraz bulantı, ufak ufak patlamalar…

Sonra bunu etrafıma bulaştırmak istiyorum.

Her yeri yalnızlığımla sıkıca kavramak

Sarıp sarmalamak.

Bana nereden bulaştı şimdi bu?

Başka bir şeyler de deneyebilirim ama şimdi değil.

Bunlar sırf can sıkıntısından.

Biliyorum.

Konuşmayı unutacak kadar yalnız oldunuz mu hiç?

Ben olmadım ama bir süreliğine konuşmayı rafa kaldırmak istiyorum mesela.

Sadece iç sesim olsun ve biraz da mırıltı.

Hem iyi geliyormuş düşük perdeden konuşmak

Öyle diyorlar.

Konuşmak dedim yine değil mi? Yok, konuşmak yok.

Yazmak var.

Ellerim zihnimin hızına erişse ortaya ne çıkar çok merak ediyorum.

Temize geçmeden size göstermem merak etmeyin.

Biraz yalnız kalmak istiyorum.

Daha çok bedenen.

Ruhen zaten yalnız olmuş olabilirim,

Bunu öğrenmem gerek.

Şimdi biraz düşünmem gerek.

Ne çok şey istedim!

Bitiremiyorum.

Bit!

 

Özgün içerik: 586C3D4A81358A8C33754C72372B14F6A32B7E16

Bir Cevap Yazın

