Gerçekten Özleyince

Farkettim ki kadim bir Kesmeşeker dinleyicisi olarak kendilerine çok haksızlık hatta ihanet etmişim. Şunca yazının içinde insan bir çift laf etmez mi hakkında? Ne olduysa tabi Kesmeşeker aşkım kabarıverdi son günlerde ve ne kadar özlediğimi farkettim.

Kendileriyle ilgili öyle büyük laflar etmeyeceğim, fazla yorum yapmayacağım. Bu ilk olsun deyip çok çok sevdiğim hatta belki de en çok sevdiğim bir Kesmeşeker şarkısını paylaşacağım. Şarkıları anlatıyor nasıl olsa yeterince. Öyle çok klipleri falan yok, hatta biraz retro kaçıyorlar ama hoşluk da orada bana kalırsa. Samimi ve “bizi bilen biliyor” hali.

..

İnsanlar aynı yollardan geçen

İnsanlar ayrı dilden konuşan…

 

 

4 comments on “Gerçekten Özleyince

  1. Adembuyuk dedi ki:

    Onun bir şarkı sözüyle hatırlamamızı istiyodur belki sadece.

    “Duymuştum Şehirdeydim.”

  2. ugur dedi ki:

    Oraya doğru fazla gidersek buraya dönmemiz coğrafya gereği zira

Bir Cevap Yazın

