Kafam Durdu

Kafam durdu. Saçmalayamıyorum bile. Umursamazdım. Şimdi niye umursuyorum ki? Ne yaparsam yapayım saçmalayacakmışım gibi geliyor. Son zamanlarda “ne saçma” lafını da biraz fazla kullanmaya başladım, farkındayım gayet. Ara sıra böyle ufak, rahatsız edici farkındalık anları oluyor mesela. Rahatsız edici dediğim, belli belirsiz bir kaşıntı gibi, öyle geçip gidiyor ama o saçmalık düşüncesi kalıyor, gitmiyor. Herşey ne kadar saçma. Daha doğrusu bazı şeyler karşısında özellikle, önemli gibi görünen şeyler bile boş ve gereksiz gelmeye başlıyor. Halbuki kendi çerçevesi içinde son derece mühim şeyler olabilirler, hatta öyleler ama bütünün içinde saçmalar işte. Kafamın içindeki her düşünce ve her türlü faaliyet de dahil buna. Aslında hep başkalarını eleştirip, yaptıklarını saçma bulmak daha kolaydır. Kendi amaçlarımız, ideallerimiz vardır ya, neden saçma olsun? Ama yok, herşey saçma. Bu beni hayattan koparmaya yetecek bir şey değil tabii. Yaşamaya devam ediyorum. İşimi gücümü yapmaya devam ediyorum. Hayal kurmaya da devam ediyorum. Ayrıca hayali, kurmaca, fantastik ve çoğunlukla saçma görünen şeyler de hoşuma gidiyor. Seviyorum yani. Vakti zamanında saçma denilen nice şey suratımıza kapak olmadı mı? Bir zamanların bilimkurgusunda yaşamıyor muyuz şimdi? İşte ben de şimdi saçma görünen herşeyin zamanla önümde açılıp bir anlam kazanacaklarını biliyorum. En azından umudum bu yönde. Ya da ne bileyim işte, hem ne önemi var ki? Boş yani herşey. Ama güzel. Saçma iyidir iyi.

2 comments on “Kafam Durdu

  1. Ümit dedi ki:

    hayat da sapsaçma.

Bir Cevap Yazın

