En Faydalı Şeker, Kesmeşeker

Neşelenme konusunda hazzın doruklarına varmış bulunuyorum. Hele ki bir de yakınlardaki Kesmeşeker konseri haberini alınca daha bir mesut oldum. Ne diyorum yahu? Basbayağı kendimden geçtim, o kadar yani. Üstüne bir de aşağıda göreceğiniz eski mi eski bir konser kaydını izleyince neler oldu siz düşünün artık. Zaten şarkıya bayılıyorum, bir de yüzümdeki salak sırıtışla ve içimdeki kıpır kıpır kıpırışla görülmeye değer bir haldeydim sanırım. Sonunda da dayanamadım, burada paylaşıyorum işte gördüğünüz gibi.

Nasıl bir güzellik, nasıl bir samimiyettir. 1995 yılını gördüm daha bir heyecan sardı. Fazla mı abartıyorum? Yok yok, kulağımın pası silindikçe algılarım daha bir açılıyor, ondan. Gelecek konserin heyecanı da var tabii.

Teşekkürler Kesmeşeker!

 

One comment on “En Faydalı Şeker, Kesmeşeker

Bir Cevap Yazın

