Anlar, Karşılaşmalar, Çağrışımlar #6

Bu kaju fıstığı kurabiye gibi bir şey. Eh, tanrı da hamurişiyle uğraştığına göre yememizde bir sakınca yok. Ama tamamen zararlı olmadığını söyleyemem. Hem yasaklanmayan şeyler her zaman yararlı olmadığı gibi, haram sayılmış şeylerin de illa zararlı olacağını söyleyemeyiz.

“All you need is love” çalıyor, kahvemi yudumluyorum, fıstık yiyorum. Evet hepsi gerekli, hatta “farz”. Arabalar geçiyor, insanlar yürüyor. Gülüyor. Hayır, ağladıklarını gördüğüm yok. Ben de ağlamıyorum. Çünkü içim gülüyor, gözlerimin içi hatta. İçimden gülüyorum. İçimden ağladığım da oluyor ama ondan pek bahsetmiyorum. Kahve güzeldir. All yo need is love…

Bir şeye başladığımda mutlaka sonunu getiririm. Yenilen şeylerin mesela. Dibini görmeden rahat etmem. Yediklerimi yarım bıraktığım ölçüde işlerimi de bırakabilirim. Önemli olan eylem, şeyler değişebilir.

 

 

Bir Cevap Yazın

