Öyle Şeyler İşte

Bir kuşağın kızları aşıktı ona. (80’lerin çocukları size söylüyorum!). Bu kızlar arasında ben de vardım. Fakat birbirimizden haberimiz yoktu. İşte olayın bütün gizemi ve büyüsü buradaydı. Yalnız kendi aklımıza geldiğini, o şarkılarla yalnız bizim kalbimize dokunduğunu zannederdik. Ve bir gün, evet bir gün o da bizim farkımıza varacak ve hayallerimiz gerçek olacaktı. “Ben Erol Evgin’le evleneceğim anne.” Ve olaylar gelişti.

Günler geldi geçti, biz de anladık anyayı konyayı. Kazın ayağı öyle değilmiş, gördük. Erol’la (Erol diyorum direkt, o kadar hukukumuz var yaklaşık 4-10 yaş arası) evlilik hayalleri suya düştü ama şarkılar kalbimize dokunduğu yerde kaldı.

Sonra, yıllar sonra o şarkıların öyküleri olduğunu da öğrendik. Eh tabi, neden olmasındı ki? Şimdi dinlerken daha başka dinliyorum onları. Hem ben büyüdüm; hem yeni şeyler öğrendim, hayata dair, bildiğimi sandıklarıma dair. Ama aslında ben aynıyım hala, hayallerim aynı, umutlarım aynı (bak buradan başka bir yerlere daha götürdü beni çağrışım rüzgarı, ki o da ayrı hikaye)***. Aradaki fark artık yalnızca daha sarsıcı olması görülenlerin, duyulanların. Çünkü bu kez anlamaya başladık, zamanımız daralmaya başladı, saflığımız bizi hayatta tutmaya yetmemeye başladı.

Durun neler diyorum ben yine, kaptırdım gidiyorum.

Şimdi kemerleri bağlayalım ve can kulağıyla dinleyelim, o kadar.

İlk önce “İşte Öyle Bir Şey”:

Ve ikincisi “İçimdeki Fırtına”:

Bu şarkının öyküsü için de buraya bir göz atabilirsiniz.

 

Bir Cevap Yazın

