İçimdeki Fırtına

Tam da üzerimde biriken yüksek gerilim ve etrafımı dağıtıp yerle bir etme arzumu en kısa yoldan nasıl anlatırım diye düşünürken, daha doğrusu uygun sözcükleri ararken, bu fotografa rastladım. Tesadüf olamaz. Ya da olur, bilemeyeceğim.

Bunun ta kendisiyim işte..

 

3 comments on “İçimdeki Fırtına

  1. yaş tahta dedi ki:

    Yatmadan önce yazına bakmak istedim, boşuna değilmiş demek ki! Şu an tek isteğim adımın tufan olması, 7 denizdeki kasırga olmak istiyorum…

  2. fulyayerlikaya dedi ki:

    Şaka gibi yalnız foto…aydınlık bir günün ortasında…kapkara ve güçlü bir hortum…karşıt enerjilerin birlikteliği…bir elin itmesi, diğerinin çekmesi gibi. Oysa insan çogu kez herşeyin tek yöne gitmesi gerektiğini düşünür, sevdiklerinle aynı fikirde olmalısın gibi gelir mesela, askıdaki elbiseli bi yöne dizmeye calısmak gibi, uyum sahi böyle birşey mi, yoksa yaşamsal uyum fotograftaki gibi bişi mi daha çok. Bilemedim…

  3. ıslakkelebek dedi ki:

    şu oturduğum koltuğumdan bu fotoğrafı görünce bi an parmağımı o hortuma uzatıp geri çekesim geldi yani işte bi an yaşamak istedim o gidip gelme arasındaki duyguyu bi an öyle işte!

Bir Cevap Yazın

