Bir Köşede Durup Dinlenir Gibi

Bana ne zamandır aradığım sakinliği ve huzuru hatırlatıyor hep bu şarkı. Hayat veya arzuladıklarımız kaçarken bile onların hızına kapılmayıp yavaş kalabilmeyi. Tutkunun başımı döndürmesi yerine her şeyin aynı derecede farkına varabilmeyi. İşte tam da böyle sevmeyi istiyorum. Her neyi ya da kimi seviyorsam… Sevmekten gözümün kör olmasını değil, onların daha da görür olmasını istiyorum.

Bir köşede durup dinlenir gibi, acelesiz ve rahat…

 

 

2 comments on “Bir Köşede Durup Dinlenir Gibi

  1. fulyayerlikaya dedi ki:

    Az ve öz bir tanım. Şarkıyı dinleyeceğim ayrıca…

  2. Onur dedi ki:

    ‘Sevmekten gözümün kör olmasını değil, onların daha da görür olmasını istiyorum.’

    İşte ben de tam bunu istiyorum.. Her şeyi tam anlamıyla hissetmek ..

Bir Cevap Yazın

