Canto di Solino

Müziğin insanın duygu durumunu nasıl değiştirebildiğini, hatta şekilden şekile sokup, yerden yere çarptığını da söylesem, herhalde bir itirazı olmaz kimsenin. Hatta bazıları vardır ki, tepkisiz kalmak imkansızdır neredeyse. İşte Canto di Solino da benim için bunlardan biri. Bende yarattığı etkiyse, hemen o anda etrafımdan soyutlanıp hayal alemlerine sürüklemesi. Bu şarkıyı her dinlediğimde yüzümde safça bir gülümsemeyle, gözlerimi kapatıp hayallere dalıyorum. Kısa bir an bile olsa, mutlu ediyor beni. Sözleri ne diyor bilmem ama iyi şeyler söylediğini varsayıyorum.

Bu şarkıyı tabii ki ilk kez Solino‘yla dinledim ve şarkıyla ilgili hissiyatım filmden de kaynaklanıyor olabilir. Bilemiyorum.



Bir düzeltme notu: Aslında hayallere sürüklemekten çok moral veriyor, tuhaf bir biçimde.

 

3 comments on “Canto di Solino

  1. elif dedi ki:

    Bu yazıyı sarkının sözlerini bulabilme amaclarım sonucu okudum ve bu soylenelerin aynısı dusunup hissediyorum. Galiba her keste aynı etkiyi yapıyor bu film ve bu sarkı..

  2. rana dedi ki:

    yaşamı ve bazen de yaşadığımızı hissetiren şarkılardan…
    g

Bir Cevap Yazın

