Mektubun Gelmiş

Mektubun gelmiş bugün. Uzun uzun okudum. Uzuncaydı çünkü. Ama sıkılmadım, senin korktuğun gibi. Nasıl sıkılırım? Bunca sıkıcı şey arasından, bahar tomurcuğu gibi filizlenip fışkıran satırlarından nasıl sıkılırım? Sana “kendine gel!” diye nasıl derim? Kendine gelme sen zaten, kendime gelmeyeyim ben de. Bu başka bir kendindelik çünkü; kendini kaybetmişlerin kolkola, yürek yüreğe bir bilinmeze yol aldıkları, inişli çıkışlı, taşlı topraklı ama güzel mi güzel manzaralı bir yol.

Biliyorum okumayacaksın, daha doğrusu okuyamayacaksın bu satırları. Ama taa kalbinin orta yerinde duyuyorsun ya hani orada olma isteğimi, bu yeter bize.

Bize, bizim gibilere gelsin:

.

8 comments on “Mektubun Gelmiş

  1. yaştahta dedi ki:

    Konudan, parçadan bağımsız tam yatarkem uykumu kaçırdı video :/

  2. fulyayerlikaya dedi ki:

    Anladım, olur da özlersem, senin blogun yüzünden özleyeceğim oraları…

  3. Onur dedi ki:

    Ağladım :'( Kelimeler yetersiz..

  4. Onur dedi ki:

    Dostum sen beni gece gece bitirdin ya :) Resmen kendimi buldum burda..

Bir Cevap Yazın

