Ben Müziğim

Bugünlerde neye ne diyeceğimi bilemiyorum. Gündemi mümkün olduğunca takip etmemeye çalışıyorum. Ama insan bir şeyden kaçsa başka şeye yakalanıyor. Dolapta kışlıkları kaldırıp yazlıklara yer açmak gibi, ya da tersi. Yani illaki takip edilecek bir şeyler bulunuyor. Kendi iç dünyamın gündemi ise dışardan daha karmaşık, hatta belki dışarısı da bu yüzden öyle, en azından kendi gerçekliğimde.

Ben şimdi nereden geldim bu mevzuya hiç bilmiyorum. Gerçekten. Asıl amacım bu değildi. Bir şeyler paylaşalım dedik, tamam da nedir bu illa ki bir giriş yapayım, bir gelişme, bir sonuç olsun durumları? Ne yaparsak yapalım, öğretilen yolun dışına çıkmakta zorlanıyoruz. Ne zormuş arkadaş kendi seçimlerini yapmak! Halbuki hayat kafasına göre takılıyor, höt diye girişi atlıyor, sadete geliyor mesela, veya bir bakıyorsun, hoop her şeyin sonu. Hani sona da benzese…

Neyse geçelim bunları, asıl mevzu şu:

Hayatın girişi de, gelişmesi de, sonucu da işte bu. Bazen diyorum ki, hani şu mitolojide var ya ölüp de bir şeylere dönüşen insanlar, hah işte öyle bir şey olsun ben ölünce. Bir müzik parçasına, bir şarkıya dönüşeyim, kimselere görünmeden orada burada yankılanayım. Böyle bir şey kalsın benden geriye.

.

4 comments on “Ben Müziğim

  1. Shiprim dedi ki:

    Değişik, sanki bir Meiko Kaji havası da var.. :)

    Bir de, başlık Akbaba’yı çağrıştırdı, o da “ben cinayet olmuşum” diyordu ya.. :)

    • peacefulmarvin dedi ki:

      Evet di mi, zaten bu abla da Bollywood’dan, film müzikleri yapmış. “Bollywood Bülbülü” diyorlarmış. Zamanın ruhu işte herhal, çağrıştırıyorlar işte birbirlerini.
      Akbaba da… ona bir diyeceğim yok. :)

  2. fulyayerlikaya dedi ki:

    Uzun zamandır uzak kaldım senden. Özlediğimi okurken fark ettim, ne yalan söyleyeyim, o kadar tatlı geçti ki şu bir ay, elimde gazete bile zor tuttum. Hiç birşey okuyamadım, dönüp okuduğum zaman bir sana kocaman, Mory Kante gbi bir ağızla gülümsedim. Sen bence bir müziksin, sen bence bir şarkısın, aynı zamanda bir fotoğraf karesisin. Tadın buna gerçekten yakın, ama gerçekten.

Bir Cevap Yazın

