Kısa Tarihimin Özeti Vol. 1

Biliyorum biraz aşırı doz olacak bir sayfada ama n’apalım. Unuttuğum birileri var mı diye çok tırsıyorum aynı zamanda ama her ihtimale karşı vol. 1 dedim. Unutmayıp da buraya almadıklarım da var tabii, zira özellikle belli bir döneme ait bir seçki yaptım. Hani şu Eko Tv’li, Güven Erkin Erkal’lı zamanlardan.

Ne konuşuyorum ben yine yahu? Buyrun izleyin, dinleyin.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

7 comments on “Kısa Tarihimin Özeti Vol. 1

  1. yaştahta dedi ki:

    Gece gece aldın nerelere goturdun ya :)
    Kent Ozanları; Salı ve Perşembe akşamları Eko TV, Güven Erkin Erkal’a rağmen ve hatta öncesinde beklerken Ayça’ya rağmen Eko TV…
    Canlı izleme imkanım olmadığından hala Siddhartha’nın Kent Ozanları’ndaki canlı performansını gözleri kapar hayal ederim albümlerini dinlerken.
    Ayrıca Mask’ın klibi daha önce izlememiştim iyi oldu da 13 yıl geride kalmış :/

    • peacefulmarvin dedi ki:

      Yaa, işte böyle.. :) Yalnız günleri bile hatırlıyorsun, sana da bravo. Bir de Güven’in radyo programı tabii ki, o da mühim. Yarışma falan yapıyordu, buluşmalar, imza günleri..

  2. yaştahta dedi ki:

    Hatırlıyorum tabi ki günlerini; ödev, oyun falan bir kenera bırakılırdı. Haliyle net yok ki albumler, parçalar bulunsun dinlensin :). Bir Eko TV bir de kasetçilerden hazırlatılan derleme kasetler. Güzel günlerdi, çok güzel hem de :)

    • peacefulmarvin dedi ki:

      Ah evet, bir de o derleme kasetler.. Ama ben biraz tutucuydum o konuda, yerli kasetleri mutlaka orijinal bulabiliyorsam alırdım. Hala da öyle. Derlemeleri de daha çok arkadaşlar arasında yapardık aslında.
      Bir de Rock Market vardı ya, insafsızlar gece yarısı yayınlardı, kahrolurdum, lanet ederdim okula. Bir de izlesen bile sesini açamazsın ya o saatte.

  3. yaştahta dedi ki:

    Rockmarket sesi acmayı saati geçtim; bir de aile tarafından satanist bilindiğimden izlerken yakalanmak bile eglenceli bir pazar gecesine vesile oluyordu.

  4. yaştahta dedi ki:

    Ya cidden ne çektim be dinlediğim müzikten dolayı. Edirne bir de küçük şehir adımız çıkmıştı.
    İnsanın sinirini bozuyordu durum; hiç unutmam bir gün Üni li bir abi ile yürüyoruz. Bende mavi kot üzeridme de koyu mavi bir tşort, yanımdaki abi de Manowar tşörtü ve uzun sac sakal.
    Yanımızdan benimle aynı liseden kızlar geçiyor; onu deği beni göstererek bu biizm liseden ve satanist demişlerdi.
    yaram büyük :) ama yine de guzel vakitlerdi xD

Bir Cevap Yazın

