Anlar, Karşılaşmalar, Çağrışımlar #8

Son günlerde, yeni tanıştığım hemen herkesi, daha önceden tanıyormuşum gibi, gözüm bir yerden ısırıyor. Ne kadar rahatsız edici olduğunu anlatamam. Kendilerine farkettirmeden yüzlerini incelemeye çalışıyor, kime benziyorlar acaba diye düşünmekten şaşkına dönüyorum.

– – –

Bütün ebeveynler, gençliklerinde “ben annem/babam gibi olmayacağım, çocuklarıma onlar gibi davranmayacağım” demelerine rağmen, ebeveyn olduklarında bu sözlerini unutur ve anne babaları gibi davranırlar. Ebeveyn geni diye bir şey var da, çocuk sahibi olunduğunda devreye mi giriyor otomatik?

– – –

Bir şeyin üzerinize zimmetlenmesi kadar pis bir şey yoktur hayatta. Ben bunu anladım, ardından da paranoyak oldum. Evet, onu da oldum.

– – –

Bu sıcakta, püfür püfür esen rüzgâra mı şükredeyim, yoksa rüzgârın getirdiği gübre kokusuna mı küfredeyim bilemedim.

İnsan anlık, küçük mutlulukları bile doyasıya yaşayamıyor, illâ yanında panzehirle beraber geliyorlar.

– – –

Sıkıntıdan sinirlerim bozuluyor, sonra da sinirden gülmeye başlıyorum. Kendi kendime gülerken yakalanacağım korkusuyla, ciddi bir tavır takınayım derken daha da gülünçleştiğimi düşünüp sinirleniyorum. Sonra sinirden gülüyorum. En sonunda da gülmekten sıkılıyorum. Bu döngü böyle devam ediyor.

3 comments on “Anlar, Karşılaşmalar, Çağrışımlar #8

  1. Shiprim dedi ki:

    <> diye bir şiiri var ya.

    • Shiprim dedi ki:

      çok saçma oldu o tabi, değişik bir şey keşfetmiş oldum..

      “sokakta giderken,kendi kendime
      gülümsediğimin farkına vardığım anlarda
      insanların beni deli zannedeceğini düşünüp
      gülümsüyorum…”

      diye bir şiiri var ya.

  2. peacefulmarvin dedi ki:

    Heh işte o, evet. :)

Bir Cevap Yazın

